www.chmielewski-team.pl

oficjalny serwis internetowy

Moje rajdówki

BMW R+ MAXI

Citroen DS3 R3

Nadwozie

Konstrukcja: Wzmocniona za pomocą wspawanej wielopunktowej klatki bezpieczeństwa

Silnik

Typ: 1.6 THP PSA
Liczba cylindrów: 4
Pojemność skokowa: 1598 cm3
Moc: 210 KM przy 4750 obr/min
Maks. moment obrotowy: 350 Nm przy 3000 obr/min

Sprzęgło

Typ: Podwójna tarcza z kompozytu metalowo-ceramicznego 184 mm

Napęd

Typ: Przedni napęd
Skrzynia biegów: 6-biegowa, sekwencyjna
Sterowanie: Elektryczno-hydrauliczne, z łopatką przy kierownicy
Mechanizm różnicowy: Szpera ZF

Hamulce

Przód: Tarcze wentylowane
Asfalt: 330 x 30 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Szuter: 300 x 30 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Tył: Tarcze 300 x 8 mm, zaciski 2-tłoczkowe
Układ: Regulowany
Hamulec ręczny: Hydrauliczny

Zawieszenie

Przód: Typu McPherson, specjalne przeguby i mocowanie piasty
Tył: Oś w kształcie litery H
Amortyzatory: BOS, regulowane

Koła

Asfalt: Obręcze: 7×17” Opony: 200/50/R17
Szuter: Obręcze: 6×15” Opony: 195/70/R15

Wymiary, masy i pojemność

Długość: 3948 mm
Szerokość: 1715 mm
Rozstaw osi: 2465 mm
Rozstaw kół: 1520 mm (przód), 1490 mm (tył)
Masa: 1230 kg z załogą (wg. przepisów)
Rozkład masy: 64/36% (przód/tył)
Zbiornik paliwa: „bezpieczny” zbiornik, 67 litrów

Citroen C2 R2

Silnik

Liczba i układ cylindrów: 4 cylindry w układzie rzędowym
Pojemność skokowa: 1593 cm3
Moc: 185 KM przy 7200 obr/min
Maks. moment obrotowy: 175 Nm przy 5000 obr/min

Przeniesienie napędu

Skrzynia biegów: 5 – biegowa, sekwencyjna
Mechanizm różnicowy: Szpera ZF

Układ jezdny

Zawieszenie: Przód: typu pseudo-McPhersona, specjalne przeguby, specjalna zwrotnica.
Tył: oś w kształcie litery H, specjalne przeguby. Specjalne amortyzatory z przodu i z tyłu.
Koła: Koła Asfalt: Obręcze: 6,5×16” Opony: 17/60 x 16
Koła Szuter: Obręcze: 6 x 15 Opony: 15/64 x 15
Hamulce: Przód: tarcze wentylowane, – Asfalt: 302 x 26 mm, zaciski 4-tłoczkowe-, Szuter: 283 x 26 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Tył: tarcze 247 x 9 mm, zaciski 1-tłoczkowe. Regulowany reduktor. Hamulec ręczny hydrauliczny.

Wymiary i masy

Długość: 3660 mm
Szerokość: 1659 mm
Rozstaw osi: 2315 mm
Masa: 1000 kg. Rozkład przód/tył: 63/37%

Renault Clio Sport

Silnik

Liczba i układ cylindrów: 4 cylindry w układzie rzędowym
Pojemność skokowa: 1998 cm3
Moc: 180 KM przy 6250 obr/min
Maks. moment obrotowy: 200 Nm przy 5400 obr/min

Przeniesienie napędu

Skrzynia biegów: 5 – biegowa, kłowa.
Mechanizm różnicowy: szpera

Układ jezdny

Zawieszenie: amortyzatory Proflex 3way, sprężyny Proflex
Koła: asfalt: 17 cali, szuter/śnieg: 15 cali
Hamulce: przód: tarcze wentylowane 280 mm, tył: tarcze 228 mm

Wymiary i masy

Długość: 3770 mm
Szerokość: 1640 mm
Wysokość: 1420 mm
Rozstaw osi: 2470 mm
Masa: 1065 kg

Opel Astra

Silnik

Liczba i układ cylindrów: 4 cylindry w układzie rzędowym
Pojemność skokowa: 1998 cm3
Moc: 150 KM przy 6000 obr/min
Maks. moment obrotowy: 196 Nm przy 4800 obr/min

Przeniesienie napędu

Skrzynia biegów: 5 – biegowa, seryjna o skróconym przełożeniu głównym
Mechanizm różnicowy: szpera

Układ jezdny

Zawieszenie: amortyzatory Proflex, sprężyny H&R
Koła: asfalt: 17 cali, szuter/śnieg: 15 cali
Hamulce: przód: tarcze wentylowane, tył: tarcze

Wymiary i masy

Długość: 4090 mm
Szerokość: 1690 mm
Wysokość: 1410 mm
Rozstaw osi: 2520 mm
Masa: 1075 kg